晨曦

Ride On - Christy Moore

Y.E.N:

存档灵魂:

Ride on
信马由缰

 

【歌词】

 

True you ride the finest horse
I've ever seen
Standing sixteen one or two
With eyes wild and green
You ride the horse so well
Hands light to the touch
I could never go with you
No matter how I wanted to
你骑着我见过的
最美的骏马
立马不远处
回眸满含着激情和青春
你又踏马驰骋无比美妙
双手柔美轻盈
就近在眼前
我多么渴望陪伴你一起
却又远在天边

 

Ride on,see you
I could never go with you
Nomatter how I wanted to
你信马由缰
我痴痴凝望,
就近在眼前
我多么渴望陪伴你一起
却又远在天边

 

Ride on,see you
I couldnever go with you
Nomatter how I wanted to
你信马由缰
我痴痴凝望,
就近在眼前
我多么渴望陪伴你一起
你却又远在天边


When you ride into the night
Without out a trace behind
Run your claw along my gush
One last time
I turnmy face to an empty space
Whereyou used to lie
And lookfor the spark that lights the night
Through the teardrop in my eye
你消失在黑夜尽头
马踏无痕
心儿被你魂牵梦萦
我再一次
面向你曾经躺过的地方
却空空如也再无从觅起
我寻觅点亮黑夜的火花
却热泪盈眶

 

Ride on,see you
I could never go with you
Nomatter how I wanted to
你信马由缰
我痴痴凝望,
就近在眼前
我多么渴望陪伴你一起
你却又远在天边

 

Ride on,see you
I could never go with you
Nomatter how I wanted to
你信马由缰
我痴痴凝望,
就近在眼前
我多么渴望陪伴你一起
你却又远在天边

 


评论

热度(23)